כרטיס ביקור הוא לעתים קרובות הנקודה הראשונה בין הלקוח הפוטנציאלי לבין העסק.
הוא מייצג את הזהות המותגית, ומהווה הזדמנות לשיווק בכל זמן;
"כרטיס ביקור הוא ההזדמנות לתת ללקוחות פוטנציאליים טעימה קטנה ומוחשית מהעסק".
זמין תמיד, גם כשהסוללה נגמרת
קל להעברה ושיתוף
החלפת פרטים מהירה
יצירת קשרים מהירים - בשליפה אחת מהכיס
כל המידע מאורגן בצורה ברורה ומתומצתת
הערכים והחזון של העסק ממוקדים לכרטיס אחד קטן
אם השקעת בו - כנראה תהיה מוכן להשקיע בלקוחות שלך
החלפת מידע עם שיתוף פעולה פוטנציאלי
קידום מבצעים והנחות
הפניה לאתר האינטרנט או לרשתות החברתיות
יצירת קוד QR לגישה מהירה למידע נוסף ויצירת קשר
מושלמים לאירועי נטוורקינג וכנסים מכיוון שהם מאפשרים להחליף מידע ליצירת קשר עם מישהו אחר בקלות
כרטיס הביקור שמעוצב באופן מוקפד, מספר סיפור מדויק
ניתן להפנות מהכרטיס אל הרשתות החברתיות
מעביר מסרים כצבעים, פונט וסלוגן
פוטנציאל ROI (החזר השקעה) גבוה במיוחד
כרטיס הביקור מייצר בידול מובהק.
עיצוב עקבי המשקף את זהות המותג, כולל צבעים, גופנים ואייקונים ייחודיים.
כרטיס הביקור הולך איתך לכל מקום ויכול להלהיב ולעניין בכל מפגש.
זמין תמיד, גם כשהסוללה נגמרת
קל להעברה ושיתוף
החלפת פרטים מהירה
יצירת קשרים מהירים - בשליפה אחת מהכיס
כל המידע מאורגן בצורה ברורה ומתומצתת
הערכים והחזון של העסק ממוקדים לכרטיס אחד קטן
אם השקעת בו - כנראה תהיה מוכן להשקיע בלקוחות שלך
החלפת מידע עם שיתוף פעולה פוטנציאלי
קידום מבצעים והנחות
הפניה לאתר האינטרנט או לרשתות החברתיות
יצירת קוד QR לגישה מהירה למידע נוסף ויצירת קשר
מושלמים לאירועי נטוורקינג וכנסים מכיוון שהם מאפשרים להחליף מידע ליצירת קשר עם מישהו אחר בקלות
כרטיס הביקור שמעוצב באופן מוקפד, מספר סיפור מדויק
ניתן להפנות מהכרטיס אל הרשתות החברתיות
מעביר מסרים כצבעים, פונט וסלוגן
פוטנציאל ROI (החזר השקעה) גבוה במיוחד
כרטיס הביקור מייצר בידול מובהק.
עיצוב עקבי המשקף את זהות המותג, כולל צבעים, גופנים ואייקונים ייחודיים.
כרטיס הביקור הולך איתך לכל מקום ויכול להלהיב ולעניין בכל מפגש.
נכון שכולם נמצאים במחשבים והפלאפונים, אבל ננסה לדמיין את הסיטואציה הבאה: נכנסת למעלית ופגשת אדם לא מוכר. מתפתחת שיחה והוא שואל על העיסוק שלך ואף מביע עניין. במקום להתאמץ ולהחליף מספרים, לחפש את עצמך באינסטגרם (שכנראה יבזבז את כל הזמן היקר במעלית), אפשר פשוט לשלוף כרטיס ביקור ולהגיש לו. קל ופשוט, וכאן בדיוק טמון הכוח שלו!
כל אפיק שיווק העומד לרשותנו, הוא כזה שכדאי ורצוי להשתמש בו. גם כשנדמה לנו שעבר זמנו של אותו אפיק, אנחנו בהחלט עלולים להיות מופתעים ולגלות שהוא משרת אותנו. אני אומר, אם זה קיים, למה לא להיעזר בו?